donderdag 12 september 2013

Wakker geworden met 9/11op tv

We werden wakker van de wekker. Ries zette de tv aan en meteen werden we geconfronteerd met de beelden van de brandende two towers. Ik kan me heel goed voorstellen hoor, dat deze verschrikkelijke gebeurtenis nog zo'n  impact heeft. Het is gewoon niet te bevatten, dit drama.
Maar goed, over naar de orde van de dag. Vandaag zijn we na 3 dagen vertrokken uit dit leuke betaalbare hotel. Tenminste,  nu is het betaalbaar. Drie weken eerder hadden we meer dan het dubbele voor dezelfde accommodatie moeten betalen, volgens de receptioniste.  Het  seizoen is voorbij dus zijn de prijzen een stuk naar beneden gegaan en zijn er nog maar weinig toeristen.  Wij vinden het prima! Je hoort ons niet klagen hoor, haha.
We hebben besloten om niet te ver te rijden vandaag want we willen een overnachting doen in Panama city. We checken uit en rijden op ons gemak via de scenic route naar Panama City. We komen weer door o.a. Seeside, waar we onze postcards droppen bij het postkantoor. We rijden verder, stoppen nog een paar keer om van het uitzicht van de zee te genieten en komen dan uiteindelijk aan bij de pier van Panama City Beach. Hier zijn allerlei leuke winkeltjes met eerlijk gezegd allemaal prullaria. We zijn naarstig op zoek naar leuke betaalbare souvenirs maar kunnen niets leuks vinden. We hebben nog wel even maar ik ben bang lieverds dat ik met weinig thuis kom. De kleding hier vind ik persoonlijk ook niet bijzonder. Doet een beetje wibra achtig aan. En de merkkleding vind ik nog niet erg goedkoop. Of ben ik nu een "knieperd"? Hihi. Wel hebben we ons eerste "American icecream" gehad. Speciaal van het geld dat we hadden gekregen van Pa en Ma van der Wal. We hebben de belofte ingelost pa! Haha.
We hebben hier een leuke foto van maar die heeft Ries met zijn fotocamera gemaakt en niet met de telefoon dus die kan ik helaas niet plaatsen.  We hebben ook nog lekker geluncht bij de Subways.  Dit was voor het ijsje. Anders was er van die lunch waarschijnlijk niets gekomen. We hebben hier toch nog wel een tijd rondgelopen.  Om goed 16.30 uur waren we in ons nieuwe hotel. Ik ben toen even een dutje gaan doen vanwege de hoofdpijn. Ruim anderhalf uur later werd ik weer wakker en zijn tegen
19.00 uur nog even naar een Bob Evan restaurant gegaan. Hier hebben we kip met aardappelpuree,  jus en een andere smurrie gehad wat wel lekker was maar er niet zo lekker uitzag. Ries had kipnoedelsoep vooraf, ik een salade. Ries had ijs na en ik fruitsalade die niet rijp was helaas..volgende keer maar ergens anders eten. Het vulde en was verder best te eten. Nu zijn we al een tijdje terug op de hotelkamer. Lekker koffie gedronken en straks nog even wat water of sap. Ik ben alweer geruime tijd met het blog bezig. Dus ik brei er nu een eind aan. Ik weet niet of ik er morgen aan toe kom. Ik zou zeggen, to be continued folks.........









Geen opmerkingen: