zondag 8 september 2013

Helaas, ik stop met het blog

Ik ben alweer een paar uur  bezig geweest met het blog vanavond.  Foto's willen niet worden geupload, en ik moet steeds heel lang  wachten voor ik mijn getypte woorden zie verschijnen waardoor ik regelmatig in de war kom en fouten maak. Ik ben het ondertussen zo gigantisch zat geworden dat ik stop met het blog. Ik zal een aantal vanjullie wel appen. Misschien wel een groepsapp met wat van onze avonturen.  Ik vind het heel jammer dat ik ga stoppen maar ik word er zo heel erg sjaggie van! Bedankt voor alle reacties tot zover. Groetjes van ons. Xxx

2 opmerkingen:

Unknown zei

Jammer Lenie, maar helemaal begrijpelijk!! Misschien is fb wat? We hopen in ieder geval dat je het verder heel mooi en leuk hebt! maar daar twijfelen we niet aan. De groetjes van ons en nog een fijne vakantie!! Liefs, har en Mar.

Anoniem zei

hoi Lenie,
jammer van je blog,maar hoop ondanks dat, je toch een hele leuke,gezellige en zonnige vakantie hebt
groetjes van aale vrijwilligers van adm

mirella