woensdag 18 september 2013

Indian Shores


Vanmorgen de boel weer ingepakt, laatste "hotel" ontbijtje en toen uitgecheckt. Maar voor we naar Indian Shores vertrokken eerst nog naar Clearwater waar we met de boot "Little toot", eerst nog een tocht op zee gingen maken om dolfijnen proberen te spotten.  Om 10.30 uur waren we er en na even gewacht te hebben konden we aan boord. Het was geen grote boot maar we pasten er allemaal op. Ik denk dat we met ongeveer 20 personen waren. Klokslag 11.00 uur voeren we uit. Het was heerlijk op de boot. Een zalige bries verfriste onze verhitte gezichten. We hadden ons goed ingesmeerd met zonnebrandcrème,  beschermingsfactor 30. Helaas hadden we na 3 kwartier varen nog steeds geen dolfijnen gezien. Plotseling zag een van de mensen een dolfijn uit het water springen. De kapitein voer naar de plek en even later zagen we de dolfijn met ons mee zwemmen,  in de golfslag van de boot. Het was een prachtig gezicht! Even later kwam er nog een dolfijn en plotseling was het weer gebeurd. Even later voeren we weer terug naar de haven. Ondanks dat het qua dolfijnen spotten tegenviel, was het een heerlijke boottocht!  We hebben helaas geen mooie foto van de dolfijn op de foto. ? Wel een filmpje met de camera maar die kan ik dus hier niet op het blog krijgen. Dus allemaal thuis maar komen kijken.  Lol.

Toen we van de boot afkwamen was het ondertussen 12.30 uur. Tijd voor de lunch. We moesten nog een heel eind rijden naar Indian Shores; pakweg 20 minuten haha. We hadden om 15.00 uur afgesproken met Julie, de eigenaresse van de condo. We zijn dus rustig ergens onderweg gaan eten en hebben nog een bezoek gebracht aan de Publix, ook een grote supermarkt. Daar wat dingen gekocht voor de komende dagen. Al zal het wel niet de laatste keer zijn geweest.  Precies om 15.00 uur arriveerden we bij de condo. Na even zoeken hadden we het juiste appartement.  Julie deed open en liet ons naar binnen. Ze was niet onvriendelijk maar ook niet reuze aardig. Maar goed, we hoeven deze dagen ook niet met haar door te brengen,  nietwaar? Nadat ze was vertrokken wederom naar de publix getogen want ik moest wasmiddel hebben. Ik wilde namelijk heel graag wassen want bijna alles is smerig. Het was wel even uitpuzzelen hoe de wasmachine werkte. Je gelooft het niet! Het is een bovenlader met een draaischroef in het midden die mijn moeder vroeger ook had! Alleen deze gaat automatisch via een ingesteld programma. Straks maar even kijken of het gelukt is en dan de boel in de droger.
We zijn net ook nog even naar het strand gegaan. Dat is hier aan de overkant. Drie minuten lopen.Het was erg donker in de lucht en je kon het in de verte zien regenen.  Na wat langs de zee te hebben gelopen en wat foto's te hebben gemaakt, zijn we weer naar ons appartement gegaan en hebben heerlijk gedoucht en ik heb mijn nachtkleding aangedaan. Ries zit nu op de bank en ik op een luie stoel met hocker onder mijn voetjes. Is weer eens wat anders dan in bed zoals de afgelopen  twee weken haha.
De was zit ondertussen in de droger. Is niet echt superschoon geworden maar ruikt in ieder geval wel weer fris. Ik ga nu de foto' s die ik heb plaatsen. En ik ga zo lekker een boek lezen. Dag allemaal, tot........???


Foto's willen niet lukken om toe te voegen.

2 opmerkingen:

Gerrie ter Harmsel zei

Hallo zusje en zwager, wat een mooi verslag weer, was er bij met de dolfijnen, zag ze zwemmen naast de boot. Ja , nog een paar daagjes dan zit het erop. Geniet lekker in de condo, voetjes omhoog Lenie, je moet nog veel lopen op die vliegvelden straks ( lol ).

Lieve groetjes Gerrie.

koetje zei

Hai fooks hihi,

Idd weer een leuk verslag. Ben benieuwd naar het filmpje met de dolfijn (en joyce denk ik ook).
Zulke wasmachines hebben ze ook in Canada, had tante Alie ook. Wat dat betreft nog erg ouderwets haha, maar ja als het maar weer fris is en thuis lekker in je eigen machine.

Thx voor de kaart, Mickey vond het ook heeeeel mooi LOL

Nou ik zou zeggen geniet nog ff, en laat ff weten hoe laat ik jullie op moet halen zaterdag.

Ps Miss toch beter als je Mickey 's avonds ophaalt, want als alles goed gaat willen wij zondagmiddag met Joyce naar de bios.........jaja naar de smurfen. Alleen zij weet dat nog niet, dus mondje dicht haha.

Als je geen verslag meer schrijf wens ik/wij jullie natuurlijk een hele goede vlucht

Xxxxxxxxx van ons