zaterdag 7 september 2013

Naar Lake City

Na een goede nachtrust in een toch ietwat teleurstellende accommodatie vanwege een vieze muffe geur en het slechte internet zijn we na het ontbijt vertrokken richting Lake City. Om op het ontbijt terug te komen;  Dit was bij het naastgelegen Dennie's. We kregen van het hotel vouchers voor een tegoed van $3, 50 p.p.  We hebben allebei pancakes besteld met banaan en pecannoten, ahornsiroop en daarbij turkeybacon en scrambled white egg. Dit was zo ongeveer het simpelste wat op de menukaart stond. Verder kregen we een enorme beker koffie die nadat er een paar slokken koffie uit waren steeds weer werd bijgevuld.  En ons ontbijt bleek nog een hele berg te zijn wat ik echt niet op kon! Ries eet altijd netjes zijn bord leeg zoals zijn moeder hem geleerd heeft dus hij heeft het met moeite naar binnen gewerkt. Het was trouwens heel lekker! Gelukkig leest mijn diĆ«tiste dit blog niet. Lol.
We kwamen tegen 13.45 uur aan in Lake City. We hebben ingecheckt in ons huidige hotel: The Red Roof Inn. De receptioniste was erg vriendelijk. En: onze kamer is erg netjes, ruikt fris en we hebben zeer goed bereik met internet! Dus we zijn tot nu toe zeer tevreden. Na een lekker bakkie koffie op onze kamer zijn we Lake City een beetje gaan verkennen. Er was een kleine mall met een J.C. Penny's en o.a. een Belk. Twee warenhuizen met hoofdzakelijk kleding, assesoires en sierraden. Een behoorlijke tijd daar rondgelopen. Op het laatst een restaurant opgezocht. Het is geworden: The ole house. Een soort van wild west restaurant, net zoiets als "Cracker Barrel". Met een 'all you can eat' concept. Het was een buffet met van allerlei salades, vlees en vis. Gebakken aardappelen,  puree, sweet potatoes (niet lekker) rijst, pasta noem maar op. En dan ook nog een dessert gedeelte. Ook hier werd je glas steeds bijgevuld. We hebben heerlijk gegeten voor weinig geld. Maar we hebben lang niet zoveel naar binnen gewerkt dan het gezelschap om ons heen. Tijdens ons bezoek aldaar is het buiten flink tekeer gegaan met regen en onweer. Ook nu onweert het. Ik ga nu mijn relaas beĆ«indigen en probeer zo wat foto's te plaatsen. Het typen op de tablet vergt erg veel geduld .  Ook krijg ik al gauw last van mijn nek. Elk woord dat ik typ heeft een tijdje nodig om te verschijnen. Ik word er een beetje sjaggie van. Maar ik wacht nog ff met uit het raam gooien hoor.....





3 opmerkingen:

koetje zei

Haha het lijkt wel of jullie alleen maar aan het eten zijn whahahahaha
Trouwens hoeveel uur lopen jullie voor of achter bij ons? Net als in Canada? Dat was volgens mij 6 uur achter. Of 7 dat weet ik niet meer precies. Als wij om 9 uur s morgens ergens heen gingen kwam Mel net uit school.

Have fun vandaag.

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei

Heerlijk dat jullie het zo mooi vonden met die Space Shuttle. Ik zou denk ik ook vol schieten..haha. Geniet er lekker van en ik zal de rest met plezier lezen! Liefs, Mar.